Imatge notícia

COVID 19: Mesures del Club

En resposta als correus que molts ens heu fet arribar sobre si continuarem autoabastint-nos de cervesa, us hem de confessar que els socis productors hem tingut molts dubtes de com encarar el repte. Per un cantó en Pablo està centrat en la seva tasca de metge al Trueta i els altres dos, com tots, centrats en com encarar aquests dies. La pandèmia que estem vivint ens ha deixat a tots en estat de shock.

Hem passat dels memes i les bromes dels primers dies de confinament a un replanteig seriós del nostre funcionament com a societat ara que veiem que això serà llarg, dolorós i costós. Però també alguns ens heu fet saber que us sentiu reconfortats quan malgrat el confinament us podeu donar el petit plaer d'obrir una cervesa del Club. Per altra banda, els fermentadors són plens. Així que, com puguem i mentre poguem, estarem oferint els nostres serveis mínims. Això si, amb alguns canvis mentre duri aquesta situació que tot seguit passem a explicar-vos:

REPARTIMENT I RECOLLIDA DE COMANDES: El sistema de recollida a l'obrador i repartiment a domicili es farà a través d'una empresa de missatgeria local. El cost suplementari d'aquesta mesura serà de 4,5€ per comanda per Girona ciutat i 5,5€ per la resta. Les comandes de socis de Bordils es podran venir a buscar a l'obrador.

RETORN D'AMPOLLES: Mentre duri l'epidèmia el retorn d'ampolles queda suspès, d'una banda perquè podria ser un vector de contagi, i per l'altra perquè no és possible la recollida per part del missatger. Per tant a cada comanda caldrà sumar el valor de les ampolles (6€/caixa), import que serà ser retornat quan sigui possible fer l'intercanvi habitual i les retorneu (netes com sempre).

PRECAUCIONS: A nivell sanitari la cervesa no té cap problema doncs la presència d'alcohol i el baix ph asseguren el producte, però com a mesura de precaució totes les ampolles es desinfectaran per fora abans de posar-les a la caixa.

CALENDARI DE CERVESES: El calendari de cerveses que hi havia previst en aquest final de temporada quedarà alterat i us anirem oferint el que hi hagi disponible.

PAGAMENT: El pagament s'haurà de fer via transferència al num. de compte ES68 1491 0001 2220 0640 8427. Les comandes de Bordils es podran pagar en metàlic al recollir-les.

COMANDES: Seguirem usant el sistema de comandes via web que us arribarà com sempre per mail el primer dilluns de mes, però a l'import resultant de la comanda caldrà sumar els ports i els 6€ retornables dels envasos (si no les passeu a buscar). Si el dilluns rebreu el mail, la comanda i la transferència caldrà fer-les abans del divendres de la mateixa setmana. El dilluns següent es comprovarà les comandes fetes i pagades i es prepararan les comandes que rebreu entre el dimarts i dimecres de la segona setmana de mes.

Som conscients que això implica més enrenou per tots però després de donar-li moltes voltes ens sembla el funcionament més pràctic durant els propers (esperem que pocs) mesos per poder seguir oferint-vos el petit plaer d'una cervesa ben feta. Amb tot, ens encantaria que ens donéssiu la vostra opinió (per mail o whats) i si teniu algun suggeriment a fer sobre aquestes mesures o d'altres que se us acudeixin.

Per acabar, volem posar de relleu que justament en aquests moments és en els que projectes com el del nostre club cerveser han de ser la llavor d'un nou model econòmic, local, col·laboratiu i respectuós, diferent de la macroeconomia global que tants disgustos ens està portant.

Salut, més que mai i cuideu-vos molt que us volem veure a tots en la festa que farem quan tot acabi.

Club cerveser can Navarra