Imatge notícia

Nova acció solidària del Club

Després d'un mes de desembre paralitzats pel COVID tornem al gener amb més ganes d'oferir-vos lo bo i millor del Club.

D'entrada els lots de cervesa del gener els destinarem com a lots solidari al Banc dels Aliments. Tal com ja vam fer amb un lot del passat mes de març durant el confinament, avui més gent encara que llavors depèn de l'ajuda alimentària per subsistir. No sabem com acabarà tot això, però està clar que el que passi al nostre voltant ens afectarà. Volem seguir gaudint de la vida malgrat les restriccions, però es fa difícil gaudir mentre prop nostre hi ha tanta gent patint.

Així doncs els ingressos obtinguts amb les comandes de gener, un cop descomptades les despeses, seran la nostra petita contribució a la solidaritat amb els veïns que més estan patint els efectes econòmics de la pandèmia.

Esperem que participeu en la iniciativa i disfruteu de les tres grans cerveses amb les que comencem l'any

Com participar:
Si ja sou socis fent la comanda com cada mes
Si encara no sou socis, primer de tot us heu de donar d'alta i després fer la comanda. Donar-se d'alta és molt fàcil. Cliqueu aquí